İstanbul Sözleşmesi - Kadın Hakları Tartışması | Yansıma #3

Şafak Coştu ve Emine Baktaş’ın hazırlayıp sunduğu, zıt fikirli kadınların konuk olarak yer aldığı Yansıma programının bu haftaki konukları, Eğitimci - Yazar Sema Maraşlı Avukat Şükran Eroğlu.
Babala TV TRhttp kanalına abone olmak için 👉 bit.ly/BabalaTV
Programımızda her moderatör bir konuğun yanında yer alıyor ve karşı konuğa sorular yöneltiyor.
Bu hafta İstanbul Sözleşmesinin kaldırılması gerektiğini savunan Eğitimci-Yazar Sema Maraşlı ve İstanbul Sözleşmesinin mutlaka uygulanması gerektiğini savunan Av. Şükran Eroğlu karşı karşıya geliyor.
İstanbul Sözleşmesi - Kadın Hakları Tartışması | Yansıma #3 videomuz ilginizi çektiyse Yansıma'nın diğer bölümlerine de göz atabilirsiniz:
❗ Kim Haklı? Türkiye’deki Suriyeli Vatandaşlar Tartışması | Yansıma #1
trhttp.info/vision/video/snSuvMiGmdN7o5w
❗ Kim Haklı? Evlilik Öncesi Mahremiyet Tartışması | Yansıma #2
trhttp.info/vision/video/cHeiuKiTfMmtaIo
Bu hafta sizce kim haklı? “İstanbul Sözleşmesi” tartışmasıyla Yansıma yayında…
Bir sonraki bölüm için görüş ve önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.
Şafak Çoştu: safakcostu
Emine Baktaş: emine_baktas
Babala TV TRhttp kanalına abone olmak için
👉 bit.ly/BabalaTV
Babala TV Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► babalativi
Facebook ► babalativi
Twitter ► babalatv

YORUMLAR

  1. Ben de mutlu olmak istiyorum

    Ben de mutlu olmak istiyorum5 dakika önce

    Anket:evet biz bunu yaptık sema hanım haklı

  2. Melisa Bayram

    Melisa Bayram11 dakika önce

    ya kusura bakmayın ama cahili getirmişsiniz konuşturuyorsunuz

  3. Melisa Bayram

    Melisa Bayram15 dakika önce

    51:49 nasıl demedin ya bildiğin dedin erkekler masum kadınlar suçlu dedin evet kadının ölmesinde suçlu olan kafın erkekler melek 👼 ya ne güzel mükemmel

  4. Melisa Bayram

    Melisa Bayram17 dakika önce

    feminizmi savunuyorum ve terör örgütünden nefret ediyorum var mı ya

  5. Murat Onat

    Murat Onat18 dakika önce

    Kilise, kadının insan mı hayvan mı olduğunu tartışırken, ''Kızlar babalar için utanç kaynağı değil, cennet vesilesidir'' diyen ve erkeklere ''Kadınlara Vurmayanız (Ebû Davud, H.No:2144)'' buyuran Allah Rasulü'ne dönmeden, anayasayı ona göre yapmadan kadını koruyamaz ve ancak edebiyatını yaparsınız!

  6. Melisa Bayram

    Melisa Bayram23 dakika önce

    YA YARGI KADININ YANINDA OLSA KADIN CİNAYETLERİ YAPANLAR 2 3 GÜN YATIP GERİ ÇIKMAZLAR YETER YA

  7. Melisa Bayram

    Melisa Bayram24 dakika önce

    tanrıçaların her dediğini yapmak lazım¿ KADINLIĞINDAN UTAN BE

  8. Melisa Bayram

    Melisa Bayram31 dakika önce

    şükran: sema:ALKOL

  9. Melisa Bayram

    Melisa Bayram32 dakika önce

    22:55 o gülüş

  10. Melisa Bayram

    Melisa Bayram32 dakika önce

    kadın cinayetleri avrupadan fazla mı AVRUPA DA KADINA SAYGI VAR LAN NE YAŞIYON

  11. Eylül Erbek

    Eylül Erbek38 dakika önce

    sinir krizi gecirdim sinir

  12. Özgür Belhan

    Özgür Belhan39 dakika önce

    (bence)! Sema hanım tamamen haklı. Şükran hanım söylediklerinin çoğunda haklı.

  13. Melisa Bayram

    Melisa Bayram44 dakika önce

    hani alkol hakkında konuşuyorsun ya alkollü iken yapılanların daha önce düşünülmüş ve cesaret edilememiş şeyler olduğunu biliyor musun

  14. Melisa Bayram

    Melisa Bayram50 dakika önce

    25:57 KARDEŞİM KADINLAR ZATEN BOŞANMAK İSTEDİĞİ İÇİN AİLESİNİN EVİNE GİTTİĞİ İÇİN ÖLDÜRÜLÜYOR BUNA CESARETLERİ Mİ KALDI

  15. Berivan Oskan

    Berivan Oskan54 dakika önce

    Kadın hukukçu diyor ki o dosyalara tekrar bakın zşdkdkdj

  16. crn

    crnSaatler önce

    Nobody: Sema: bana yazdılar, erkekler evden atılıyor

  17. Berivan Oskan

    Berivan OskanSaatler önce

    Bir çatının altında nelerin döndüğünü bilemezsin kadın uzaklaştırıyorsa kim bilir neler yapıyor adam o çatının altında bir tarafı dinleyip gelip konuşuyorsun

  18. Berivan Oskan

    Berivan OskanSaatler önce

    Babamın elinde kalıyordum aylar önce boğazıma yapıştığı anı unutamıyorum sırf istediği gibi çalışmayıp 2 saniye telefona cevap veremedim diye şiddete uygulayan izleyen kız çocukları annelerin bu kadını izlerken canlarının ne kadar acıdığını otobüslerde öylece sadece ayakta dururken tacize uğrayan kadınların hiçbir zararı yokken öldürürlen o kadınların kemikleri sızlıyordur yazık sana ve zihniyetine adalet insanlar açısından genel bir şekilde sağlanmalı bu ülkede hatalı yanlış ilerleyen bi anlayış var ekstra fazla bir sonuç var işkence var erkek ölümlerinden kat ve kat fazla iyileştirilmesi düzeltilmesi gerek ne mal bi insansın sorunlu ilerleyen bir şey için tabii ki ekstra bir şey yapılmalı tacize ve tecavüze uğrayan kadınlar çocuklar korunmalı polis asker etkisi altında psikolojik şiddetle defalarca bıçaklanan canı nasıl bir tutabilir bu kadın çıldırıcam babamın bana anneme uyguladığı şiddeti meşrulaştırıp normalleştiremezsiniz psikolojik şiddet deyip hiçbir kodumun pezevengi kadının ölüm hükmünü veremez

  19. ALİ EREN AKGÜL

    ALİ EREN AKGÜLSaatler önce

    Sema hanım her şeyi gayet açık ve net açıklamış, zaten bu zihniyetin nasıl bir zihniyet olduğu ortada, burada erkeklerin masum kadınların masum değil olarak gösterilmeye çalışıldığı falan da yok bu tamamen çarpıtma. Bu kadın veya erkek olmakla alakalı bir şey değil akıllıca, at gözlüklerini bir kenara bırakıp, doğru dürüst ve mertçe bu konuya yaklaşan herkes neyin ne olduğunu çok iyi görüyor. Maalesef var olan bazı gerçeklerl başka yerlere çekilerek algı malzemesi olarak kullanılıyor, ve yine bunlar çarpıtılarak toplum cinsiyetsizleştirilmeye ve aile kurumuu tamamen yok edilmeye çalışılıyor. Bunları genişçe anlayabilmek biraz da IQ meselesi, olmayanlar bin bir tane birbirinden bozuk ve aptalca safsatalarla saldırır dururlar. Bu milletin gerçekten zeki insanlara ihtiyacı var, zekilik genelde yalnızca matematik zekası olarak algılanıyor bu gerçek zeka ve gerçekten zeki insanlar.

  20. Berivan Oskan

    Berivan OskanSaatler önce

    Allah akıl versin ne tırnak ne parmak kaldı dişlemekten

  21. Ebru Hatipoğlu

    Ebru HatipoğluSaatler önce

    Sema hanım her şeyden önce siz de bir kadınsınız ve böyle şiddet konularının aksini düşünecek kadar erkeğe olan aşkınız da ne demek oluyor? Erkekler sizin gibi zihniyete sahip kişiler yüzünden bu yaptıklarını yiğitlik veya erkeklik olarak sayıyorlar. Yazık gerçekten de yazık. Umarım ilerde bu zihniyetiniz değişir sanmıyorum ama. Size 10 dakika dayanabildim sadece...

  22. Melisa Bayram

    Melisa BayramSaatler önce

    09:40 LAN ALLAH AŞKINA YA BÖYLE BÜYÜMESİ SIRF ZEVK İÇİN ÇIKIP BİR İNSANIN HAYATINA KIYMASINI GEREKTİRİR Mİ YA MÜSLÜMANIM DİYE GEZİYORSUN KAPATMIŞSIN KAFANI SORUYORUM DİNİMİZDE CİNAYET VAR MI ALLAHIN VERDİĞİ CANI BİR TEK ALLAH ALIR

  23. Melisa Bayram

    Melisa BayramSaatler önce

    07:04 lan nasıl istismar rakamı gelmiyor allah için konuşun tacizde tecavüzde ilk sıralardayız ya onu geçtim nedense müslüman olan bütün ülkelerin ekonomisi kötü ve taciz tecavüzde üst sırada adam gibi müslüman değiliz dinimiz bize savaş dışında öldürmeyi yasaklamış yapıyoruz dinimiz bize zinayı yasaklamış kadınlara küçük çocuklara hayvanlara tecavüz ediyoruz dinimiz bize şiddeti yasaklamış her türlüsünü yapıyoruz kusura bakmayın ama müslüman olmayan bile bizden daha edepli bizden daha müslüman

  24. Peri

    PeriSaatler önce

    Bu kadın şaka olmalı

  25. Cansu Aliçavuşoğlu

    Cansu Aliçavuşoğlu3 saatler önce

    Sema hanım bu cahilikle nasıl yazar olmuş onu anlamadım zaten kadının elinde kanıt yok ki boşa salıyo ya erkekler evden atılıyo yada bana yazıyolar diyo allah akıl fikir versin ne diyim

  26. Merve Cigdem

    Merve Cigdem4 saatler önce

    Ne demişler kadının en büyük düşmanı kadındır... Sema hanım aslında erkekmisiniz zihnim almıyo çünkü ‼

  27. Bihruze Türk

    Bihruze Türk5 saatler önce

    İstanbul sözleşmesi feshedildi sema maraşlı zil takıp oynamıştır 😑

  28. Gülfidan Baran

    Gülfidan Baran6 saatler önce

    Bu kadınım gerçek erkek şiddetini görmemiş, yaşamamış çok belli. Tatlı dille yumuşak davranışla erkeğe bir şey anlatabileceğine inanıyor... İflah olmayan anlamayan, değişmeyen, tatlı dili güçsüzlük olarak algılayan erkekler var.

  29. Ömer Taşkan

    Ömer Taşkan7 saatler önce

    Şöyle söylim muhtemelen linçlenirim fakat cinsiyetçi bi yasa bana ters geliyo aynı yasa erkeği ve kadını aynı ölçüde koruyabilmeli madem uygulanan yasa kadını koruyamıyo tamam yasa çıkaralım ama zaten önveli yasa erkeğide koruyamica için herkeze hitap etsin ama sema hanımın çok itici bir sözü vardı "katilide anlamak lazım" ben bu kadar itici tiksindirici bi söz duymadım

  30. Cansu Kara

    Cansu Kara2 saatler önce

    30 sayfalık sözleşmeyi okudun mu?

  31. Eda Şahin

    Eda Şahin8 saatler önce

    Ben izleyemedim kapatıyorum abi

  32. Eda Şahin

    Eda Şahin9 saatler önce

    Bu kadın içip gelmiş lütfen üzerine gitmeyin 🥴

  33. mehmet doğan

    mehmet doğan9 saatler önce

    Allah ıslah etsin bu sözleşmeyi savunanları ve burda boş boş yorum yapanları

  34. Halil ZMR

    Halil ZMR10 saatler önce

    Avrupa dediğiniz ülkeler , çocuk ve kadın mezarları , erkek kölelerinin kanları üzerine kurulmuş ülkeler. Günümüzde de hala gözümüzün içine baka baka devam etmektedir. Burada iki tarafında yetersiz oldugunu düşünüyorum. Feminizmdir vs bunlar boş . Kadın erkek değil de , iyi kötü diye baksanız sorun kalmayacak. Madem zaruri bir durum var. İki tarafda kötü duruma düşmeyecek kararlar alınır biter uzatmanın manası yok.

  35. KANİ KANİ

    KANİ KANİ10 saatler önce

    Sema Maraşlı kendini ifade edemedi MALESEF - YADA ANLAMAK İSTEMEDİLER.

  36. Nisan gündüz

    Nisan gündüz11 saatler önce

    Allahım bu sema niye bu cahiiill çıldırcamm

  37. Nisan gündüz

    Nisan gündüz11 saatler önce

    Sema bi kadın olarak senden utanıyoruuumm

  38. Elif Değirmen

    Elif Değirmen11 saatler önce

    şükran hanım delil ve kanıt sunup istatiklere dayaniyor , acip arastirinca görebileceğimiz seyler yani ama sema hanımın mesajları ve mailleri umrumuzda değil kanıt sun sema hanim kanit

  39. Elif Değirmen

    Elif Değirmen11 saatler önce

    sema hanim niye herkes size yaziyor

  40. Elif Değirmen

    Elif Değirmen11 saatler önce

    sema hanim insallah tez zamanda cümlelerinizi tamamlayarak bitirmeyi öğrenirsiniz kafam corba oldu aq ne diyonuz

  41. Şevval Kemaloğlu

    Şevval Kemaloğlu11 saatler önce

    videoyu izleyerek erkek olduğumu öğrendim çünkü yaratılışımda sakinlik falan yok yemin ederim yok bunu nasıl kanıtlarım bilmiyorum ama yok yani kusura bakmayın bir kadın olarak yanlış yaratılmışım

  42. Şeyda Bağcı

    Şeyda Bağcı11 saatler önce

    Kadın diyor ki yasada var diğeri de diyor ki ama bana yazıyorlar xknxndnxnxnz

  43. Şeyda Bağcı

    Şeyda Bağcı11 saatler önce

    Hiç kimse: Sema: Bana yazıyorlar

  44. Yunus Sahin

    Yunus Sahin11 saatler önce

    Ne olacak kadinlar davaya girince cinayet azalacakmi bu ne sacma bir soylem

  45. Şevval Kemaloğlu

    Şevval Kemaloğlu11 saatler önce

    erkekleri sokağa atmak dediği anlardan on dakikalık bir video çıkar maalesef

  46. Şevval Kemaloğlu

    Şevval Kemaloğlu11 saatler önce

    tek savunman bu üzgünüm

  47. Yunus Sahin

    Yunus Sahin11 saatler önce

    Her seyi alkole bagliyamazsin ama imama ensar vakfina baglarim zihniniz curuk

  48. Şeyda Bağcı

    Şeyda Bağcı11 saatler önce

    Bu sema denen kadın galiba Türkiye'de yaşamıyor çünkü bahsettiği kadın profilini ömrü hayatımda bir kez bile görmedim bahsettiği şeyler uç aykırı örnekler

  49. SAĞ TARAF

    SAĞ TARAF11 saatler önce

    Sema hanım sonuna kadar haklıdır.

  50. VALOCLIP

    VALOCLIP12 saatler önce

    Katile de acımak lazım :D

  51. ışık günce

    ışık günce12 saatler önce

    Semayı niye insan yerine koyup bi şeyler anlatmasını dinlediniz anlamadım kadını dinledikçe bi insanın daha ne kadar IQ seviyesinin düşebildiğini hayretler içerisinde keşfediyorum

  52. ışık günce

    ışık günce12 saatler önce

    Semra bi şeyler içip gelmiş galiba yoksa bu konuşmalarının başka bi açıklaması olamaz

  53. Sevilay Gözüpek

    Sevilay Gözüpek12 saatler önce

    Ben böyle geri kafalılık görmedim.

  54. Efe Aksay

    Efe Aksay13 saatler önce

    Abi herkese konuşma hakkı vermemek lazım ya

  55. Mehmet Ali Barlas

    Mehmet Ali Barlas13 saatler önce

    İstanmbul sözleşmesi şiddeti artırmaktan başka hiç bir işe yaramadı

  56. Tırrek ler

    Tırrek ler13 saatler önce

    kadın rte den daha rte ci

  57. Şadiye Gürler

    Şadiye Gürler13 saatler önce

    56 dakika 36 saniye boyunca birinden nasıl nefret edilir? oynat bakalım..

  58. c e y d a

    c e y d a14 saatler önce

    11. Dakikadayım dayanamıyorum

  59. Zeynep Karayay

    Zeynep Karayay14 saatler önce

    selma hanim cinsiyet ayrimina karsi ama gunde hatta saatler icerisinde turkiyenin her yerinde onlarca kadinin,annenin oldurulurken degil katledilirken ki cigliklarina kulaklarinizi tikiyabilecek kadar sagir misiniz?

  60. Musafa Ayhan

    Musafa Ayhan14 saatler önce

    Sema hanımı haklı bulup doğruları konuştuğunu düşündüğüm için teşekkür ederim güzel program olmuş tebrikler

  61. nurevsn

    nurevsn15 saatler önce

    “Katilede acımak lazım”...

  62. Defne Tiryaki

    Defne Tiryaki15 saatler önce

    lgbt tartışması olsun

  63. kpopland ¿

    kpopland ¿15 saatler önce

    ajan mısın Sema sen

  64. Momentos

    Momentos15 saatler önce

    Kadınlar kurnaz diyo ama kendisi erkek herhalde sinirimi bozdu 20 dk da

  65. bernaa

    bernaa15 saatler önce

    Kadın haklı kadın kurnaz ne ya sen nesin

  66. bernaa

    bernaa15 saatler önce

    ZALİME MERHAMET MAZLUMA İHANETTİR.

  67. bernaa

    bernaa15 saatler önce

    Katile acımak lazım mı? Ceren dururken katile mi acıycaz git söyle bunu Ceren'in annesine eklemek isterim ki ZALİME MERHAMET MAZLUMA İHANETTİR

  68. Momentos

    Momentos15 saatler önce

    Bu kadın bide eğitimcimi kendisi eğitilememiş

  69. kpopland ¿

    kpopland ¿16 saatler önce

    "Katillere acımak lazım" Sema hanım iyi misiniz?

  70. Ellie Evens

    Ellie Evens16 saatler önce

    kAtİlE dE AcImAk LaZıM ÖĞVK ÖĞVK bu Semayı Elona götürün nolur , çip taksınlar bi maymunda işe yaradı ,belki buna da olur noluurrr

  71. Enes

    Enes16 saatler önce

    Sema hanım programa gelirken maskenizi unutmadınız ama beyninizi unutmuşsunuz

  72. apollonius

    apollonius16 saatler önce

    Biri şu kadına uzaklaştırma kararını çoğu boşanmış erkeklere verdiğini söylesin. Evi ayrı olan biride zaten psikolojik şiddet gösteremeyeceğine göre ya fiziksel şiddet vardır yada tehdit

  73. Vəli Vəlizadə

    Vəli Vəlizadə16 saatler önce

    Ulan kadın milleti sizin yüzünüzden cennetten kovulduk yetmedi bu dünyamızı cehenneme çevirdiniz yeter bee sanki bütün erkekler günahkar sizde hiç günah yok öylemi yazık yaa bide kafa diye gezdiriyorsunuz o başı üzerinizde şiddeti savunmuyorum ama kadın cinayetine birde kadının tarafından bakılsa, acaba bu kadın ölmeyi hak edecek ne yaptı ve ya şiddete maruz niye kaldı Sema hanım sonuna kadar haklı

  74. apollonius

    apollonius16 saatler önce

    Erkeklere tapmayı islam olarak adlandırıyorlar ya en saçma olanda bu

  75. Elifff

    Elifff16 saatler önce

    İstanbul sözleşmesi tabiri caizse antisi olan hanımefendi size bir şey demek isterim: Yarın bir gün öldürülseniz sizin hakkınızi savunacak olan bizler olacağız.

  76. Bülent Başpınar

    Bülent Başpınar17 saatler önce

    Hem eğitimci(ymiş) hem yazar(mış gibi yapıyor). Daha fazla katlanamadım Maraşlı'ya, kapattım videoyu.

  77. Nesibe Gunaydin

    Nesibe Gunaydin17 saatler önce

    Izledikçe sinirleniyorum, hala katili de savunmak lazımdır diyor ya

  78. Nesibe Gunaydin

    Nesibe Gunaydin17 saatler önce

    Hanımefendi o kadar iyi dayanmış ki ben burada kafayı yedim. Bir münazaraya sadece fikirle giremezsiniz keşke iki bir şey araştırsaymış bari boş boş fikir üretmeye girmek yerine en azından argümanına sahip çıkacak bir delili olurdu, ki o zaman da haklı çıkamayacaktı ama belki bu kadar abes durmazdı.

  79. mehmet özer

    mehmet özer18 saatler önce

    Siz neyin tartışmasını yapıyorsunuz. Müslüman isen : İslamda evlilik diye BİŞEY vardır. Ve orada kadına şiddet yoktur. Duyrulur. Gavur memleketlerinde bile erkeğe bu kadar zulüm yoktur. Anlaşamadılar mı biter. 11 yıl dava mı sürer.

  80. Melisa Bulutoğlu

    Melisa Bulutoğlu18 saatler önce

    Katile acımak mııı???!!! Ceren’in katilene ne gibi bir acıma duygusu besleyebiliriz? Bu ülkede ve dünyada yüzlerce çocuk zorbalığa, şiddete ve tacize maruz kalıyor . O zaman herkes alsın eline bıçağı ve hiç tanımadığı birini öldürerek birikmiş öfkesini kussun. Kimsenin çocuğu, kardeşi ya da anne ve babası, birinin geçmişteki öfkesinin hedefi olamaz. Acaba kendi çocuğu da bu şekilde geçmişte zorbalığa uğramış ve dışlanmış biri tarafından öldürülse, o zamanda katile acır mı ?

  81. mehmet özer

    mehmet özer18 saatler önce

    Ben yaşadım 13 nisan 2021 de. 3 çocuğum, bir kadın ve güya kadın SAVUNUCULARI denilen ler tarafından kıyık, kıyık kıyıldı dinlenmedik, dinlemediler... mahkeme de. Sen neyin tribindesin. Allah misliyle yaşatsın size. Ahkam kesmeyin. Ben yaşadım

  82. ALION

    ALION19 saatler önce

    Semayi 100% destekliyorum BU BIR TUZAKTIR !

  83. apollonius

    apollonius16 saatler önce

    Aynen kardeşim çünkü milletin işi gücü yok istanbul sözleşmesiyle size tuzak kuracaklar. Lütfen bakın rica ediyorum herkezin tabii ki fikrini belirtme hakkı var ama fikrini düşündüğün şeyi konuyu araştır, istatistiklere bir bak burada boş boş konuşma lütfen .

  84. Duygu bbz

    Duygu bbz19 saatler önce

    YA NEDEN BU KADAR MAL CILDIRICAM AĞAĞAĞAAAAĞAAAAAAAAAAA

  85. Hwasa Portakallı Pekin Ördeğim

    Hwasa Portakallı Pekin Ördeğim19 saatler önce

    Al bütün erkekleri senin olsun ama sus kadın sus bir gün o erkekler senide öldürcektir kadınlardan uzak cehenneme yakın ol

  86. Esma Mosby

    Esma Mosby19 saatler önce

    Bu kadını ciddiye alıpta buraya çıkaracak ne yaşadınız abi? Kafayı yedim resmen şaka gibi kadın olduğunu unutmuş oturmuş erkekleri savunuyor. Hemde hiç düşünmeden.

  87. Hwasa Portakallı Pekin Ördeğim

    Hwasa Portakallı Pekin Ördeğim20 saatler önce

    Pick me girl inşallah sen de o kadın kadar açık görüşlü olursun cehennemden artık erkekleri savunursun

  88. Berra Anapınar

    Berra Anapınar20 saatler önce

    Ya şu sema mı her kimse takmış 3 5 lafa "erkekler evden atılıyor" "alkol,uyuşturucu vb. Şeyler kullanıyor" "psikolojik şiddet" o kadar saçma ki senin haklarını savunan birşeye nasıl bu kadar uzak olabilirsin??? Şükran Hanım önünde evraklarla yazılı belgelerle konuşuyor Sema denen kadın ise önünde bir not defteri sürekli tekrarlı cümleler. Aradaki fark bile buradan belli.

  89. merriq 1

    merriq 120 saatler önce

    Sema şu dünyada görüp görebileceğiniz en pick me kadındır

  90. isim yok

    isim yok20 saatler önce

    Bir kadın kadınlara düşmansa, yazık...

  91. Cinemaly

    Cinemaly20 saatler önce

    ...Öldürmeyi ilk defa bu kadar normalleştiren bir kadın gördüm. Yani burada "öldürmekten" bahsediyoruz. :D Bir insanın ya da hayvanın en büyük özgürlüğü yaşama özgürlüğünü elinden almak...

  92. Mahammad Babayev

    Mahammad Babayev21 saatler önce

    vallaha ben soyle bakiyorum ikisininde guzel savundugu noktalar var,ama Sema hanim biraz agir basti zannediyorum

  93. Cinemaly

    Cinemaly21 saatler önce

    Sürekli Sema Maraşlı "yurtdışında yapılan araştırmalar" veya "yapılan araştırmalara göre" diye konuşuyor. Bu araştırmaları kimin yaptığını yani kimden alıntı yaptığını söylemiyor. Bence bilimsel bir tavır sergileyerek karşısındaki kişiyi söylediklerine inandırmaya çalışıyor. Baştan beri dikkat ediyorum araştırmayı şu kurum ya da kişi yapmış diye söylemiyor.

  94. Belinay Avcılar

    Belinay Avcılar21 saatler önce

    Ben kadın olup da kadına bu kadar nefret dolu bir insan görmedim.

  95. Erva nur Kösen

    Erva nur Kösen21 saatler önce

    Sema hanım Kötü yorum yapmayın beğenmekten yoruldum

  96. gurkan istek

    gurkan istek22 saatler önce

    Önce eğitim verilmeli, ülkenin eğitemediği insanlar şiddete meyilli oluyor. Eğitilmeyen insanlar özgüvensiz, ve şiddete meyilli oluyor. Bu da kıskançlık ve cinayetlerini getiriyor. Eğitilen ebeveynler oğluna saygı duymayı, kızına güçlü olmayı öğretebilir. Sorun İstanbul sözleşmesi değil, her mahkemeye - polise giden kadın korun(a)madı ve öldü. Kadınların ölümü ancak ağır cezalar ile sonlanacaktır. Evden uzaklaştırma vs değil.

  97. cherrylxchuu

    cherrylxchuu22 saatler önce

    YA OLUM KADININ SÖZÜNÜ KESME ARTIK SEMRAAA DELİRİCEM BURDA

  98. KŒ_ Army

    KŒ_ Army22 saatler önce

    Pick Me

  99. Gamsstela Aysla

    Gamsstela Aysla22 saatler önce

    Sema Hanım'ın tavsiyelerine göre ilişki yürüttüğü zaman hep terk edilen kadınlar oluyor ama aksine kendine saygı duyduğu zaman haklarının farkında olduğu zaman daha başarılı mutlu ilişkiler yaşanıyor

  100. Shinvan

    Shinvan23 saatler önce

    karanlıklar içinde parlayan güneş gibisiniz sema hanım :D

  101. carmen

    carmen23 saatler önce

    yarın öbür gün bu kadın tecavüze uğrasa yine haklarını biz savunuruz. yazıklar olsun. hem cinsine neler diyor, şaşkınlıkla izledim.

  102. M Black

    M Black23 saatler önce

    yemin ederim çıldırıcam ya , kadına bak . kadınları resmen aşağılıyor ve erkekleri hep masum olarak göstermeye çalışıyor. acaba bir yılda erkekler tarafında öldürülen kadınlar ne kadar , kadınlar tarafından erkekler ne kadar . bi gidin ya

  103. M Black

    M Black23 saatler önce

    Amaç ailenin bozulmasıdır ne ya , eğer iki taraftan birine her türlü şiddet uygulanıyorsa o aile bozulsun o zaman